U vjezdu z hlavní silnice na Hačalku se na chodníku našel svazek klíčů. Majitel se o ně může přihlásit obecnímu úřadu. (KLÍČE JSOU JIŽ U MAJITELE)
U vjezdu z hlavní silnice na Hačalku se na chodníku našel svazek klíčů. Majitel se o ně může přihlásit obecnímu úřadu. (KLÍČE JSOU JIŽ U MAJITELE)
Svoz odpadu od 1. 3. probíhá jen z nádob opatřených platnou známkou na rok 2021.
Všechny známky uhrazené na účet obce do konce února byly předány buď osobně nebo do Vašich schránek. Platby přijaté na účet obce 218226125/0300 dnes dopoledne stihneme do večera doručit rovněž (kromě osad), u pozdějších plateb včasné doručení negarantujeme.
Čtrnáctidenní svozy (zelené známky) probíhají v sudé týdny, tedy nejbližší ve středu 10. 3.
Svoz bioodpadu z hnědých popelnic opatřených známkou na rok 2021 začíná letos 5. 4.a jako loni bude probíhat v pondělí jednou za 14 dní v sudé kalendářní týdny cca do konce listopadu.
Novinkou je možnost vylepit si na nádobu kalendář A6 pro rozlišení sudých a lichých týdnů, kalendáře distribuujeme společně se známkou, dále k dispozici zdarma na obecním úřadě.
Provoz obecního úřadu bude po karanténě obnoven 8. 3. v obvyklých časech Po 17-19, St 7-10 a 14-16h.
K dispozici pro občany:
formular cesty mimo praci.docx
Potvrzeni zamestnavatele na vice cest do prace.docx
Rozhodnutí hejtmanky Středočeského kraje o vykonávání péče o děti a mládež za nouzového stavu
Přejeme všem hodně sil a trpělivosti.
Z důvodu namrznutí tajícího sněhu a nesjízdnosti komunikací Na Hůře a části Slunečné v brzkých ranních hodinách nebyly dne 17. 2. některé nemovitosti obslouženy odvozem odpadu. Příští středu bude v těchto lokalitách svezen případný odpad navíc v libovolném pevném zavázaném pytli umístěný vedle popelnice.
Upozorňujeme, že svozová firma FCC negarantuje svoz navíc v jiných lokalitách, kde nedošlo ke svozu např. z důvodu špatně parkujících vozidel!
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
S politováním oznamujeme, že z důvodu nařízené karantény do odvolání rušíme úřední hodiny Obecního úřadu Tehov.
Prosíme plaťte poplatky převodem na účet obce č. 218 226 125/0300
Variabilní symbol: číslo popisné nebo evidenční.
Pro více poplatků jedním příkazem do zprávy pro příjemce uveďte další informace k identifikaci a dohledání a Vaší platby, např.: “Jana Vránová, čp 623, TKO, BIO, 2 psi".
(Konkrétní výši poplatků pro Vás Vám rádi sdělíme na dotaz prostřednictvím SMS: 731 811 017.)
Známky na popelnici obdržíte po připsání platby na účet do poštovní schránky.
Děkujeme za pochopení.
Dovolujeme si Vás informovat, že v sekci Obecní úřad/Zápisy zasedání byl zveřejněn Zápis ze zasedání Zastupitelstva obce ze dne 27. 1. 2021 (přímý odkaz zde).
Milí sousedé,
právě vychází letošní první vydání Tehovského občasníku s číslem 1/2021 na leden až březen. Tištěnou verzi byste měli najít již brzy ve svých schránkách, elektronická verze je připravena ke stažení v sekci Tehovský občasník .
Přejeme Vám příjemné čtení! :)
Laboratoře GenDetective s.r.o., která provozuje síť odběrových míst na vyšetření Covid 19 (PCR testy), otevírá nové odběrové místo v Čestlicích, Praha - východ. Jedná se o formu Drive in, kde odběry pacientů probíhají přímo z automobilu (samozřejmě provádí odběry i u pěších). Přijímá pacienty se žádankou i samoplátce.
Adresa odběrového místa je U Makra 102, 25101 Čestlice. Jedná se o parkoviště prodejny Makro.
Otevřeno denně 8 - 18h. Garance výsledků do 24h.
Pacienti si mohou vytvořit rezervaci na webových stránkách testycestlice.cz . Je možné si udělat rezervaci také telefonicky, a to na tel. číslech 731099730 nebo 731099731. Pacienti se mohou na test dostavit i bez rezervace.
Na úřední desce byly zveřejněny následující dokumenty
Dokumenty najdete také v příslušných sekcích webu: rozpočet a stočné.